Friday, October 10, 2008

Daftar Kad Keahlian Rakan Muda Secara Online VS. Melalui Penggerak Rakan Muda




1. Allhamdulillah hari ni penulis baru sahaja mendapat Kad Keahlian Rakan Muda yang di daftar secara online yang di daftar sudah sekian lama.

2. Memang tidak di nafikan bahawa mendaftar memalui online ini terlalu lambat. Dan saya percaya yang Kad Keahlian itu tidak akan sampai kerana sudah lama saya mendaftarkan nya di laman web rasmi Rakan Muda iaitu http://www.2-u.com.my.

3. Saya amat mengharap pihak berwajib yang mengedalikan proses pembuatan kad ini mempercepatkan proses ini dan memperbaiki cara proses yang sedia ada ini.

4. Satu perkara lagi, kepada sesiapa yang ingin mendaftarkan kad ini bolehlah mendaftar terus di Penggerak Rakan Muda yang berdekatan.Kalau mendaftarkan di sana, anda akan mendapat secara serta merta.Dan sebelum ini saya tidak tahu bahawa kita boleh mendaftar terus melalui Penggerak Rakan Muda.

5. Apa apa pun , saya bersyukur kerana sudah mendapat kad keahlian saya. Anda pula bagaimana?

No comments:

Jom Sembang!

KRMBP CUBE